Jump to content

Hotrod Radio gebruikt Cookies. Lees de Privacy Policy voor meer info. Voor akkoord klik de op de link rechts:    Ik aanvaard het gebruik van Cookies voor Hotrodradio.

- - - - -

Banner Ruimte Gezocht:

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp

#1 -=Hotrod=-

Penningmeester

• ID No: 2
    • Groep: Beheerders
    • Facebook:

Geplaatst 18 February 2015 - 03:49 PM

Beste allen,

BANNER RUIMTE GEZOCHT:

Ik ben de beheerder van Hotrodradio.

Maar ik ben ook de beheerder van https://www.s4hhosting.nl/client/

Dit is ons eigen bedrijf.

Ik wil jullie allemaal vragen mij te helpen het bedrijf te promoten door middel van een banner te plaatsen?
Met de banner kun je zelf ook leuk verdienen.

Geplaatste Afbeelding

We betalen je commissie uit voor iedere betalende klant die je aanbrengt via die banner. We houden de bezoekers die je aanbrengt bij middels cookies, dus als een nieuwe klant in een later stadium een product besteld, ontvangt je daarover nog steeds uw commissie. Cookies blijven 90 dagen geldig.

Ook bestellingen via u en van anderen door gegeven aan ons worden op uw account bij geschreven.

Plaats de banner op uw website of ergens waar u dat wenst, bevriende websites e.d. en geef ''Uw unieke reseller link'' met de URL mee.
( Deze ''Uw unieke reseller link'' zal ik je door geven als er interesse is. )
Je krijgt ook je eigen inlog board waar je alles zelf kunt inzien en bijhouden.

Voel je vrij een eigen banner te maken en met ons te delen. En plak daar je ''Uw unieke reseller link'' onder.

Ik hoop dat er interesse is en dat jullie dit voor mij, en ook voor je eigen inkomsten wilt doen.
Ik zou het erg leuk vinden.

Mvg Marcel.

Aanvragen kan bij:  info@s4h.nl
Of direct aanmelden:  https://www.s4hhosti.../affiliates.php

Ik luister altijd naar .. Hotrodradio, jij ook?...

Geplaatste Afbeelding Geplaatste Afbeelding

#2 Fre

• ID No: 353
    • Groep: Radio Veteraan
    • Facebook:

• Twitter:
    • Land: Country Flag

Geplaatst 22 February 2015 - 03:36 AM

Ik ben druk bezig met mijn nieuwe site voor Fre Draait Door. Had al een blog, maar nu een eigen domein. Ik zal je banner (wanneer ik er aan toe ben weer te prutsen) een mooi plekje geven. Tevens wil ik ook wel weer die door mijzelf ingesproken promo gebruiken.

#3 -=Hotrod=-

Penningmeester

• ID No: 2
    • Groep: Beheerders
    • Facebook:

Geplaatst 22 February 2015 - 12:59 PM

Bekijk Bericht-=DJ Fre=-, op 22 February 2015 - 03:36 AM, zei:

Ik ben druk bezig met mijn nieuwe site voor Fre Draait Door. Had al een blog, maar nu een eigen domein. Ik zal je banner (wanneer ik er aan toe ben weer te prutsen) een mooi plekje geven. Tevens wil ik ook wel weer die door mijzelf ingesproken promo gebruiken.

Dank je wel .. dat vind ik fijn te lezen. buig
Ik kan alle hulp gebruiken de website opnieuw te promoten.

De oude is na 6 jaar geheel verdwenen en werd ook niet meer geïndexeerd door Google.
We hopen nu dat Google deze nieuwe website weer een beetje op gaat pakken en dat kan ook vooral om de banner zo veel mogelijk plekken te geven.

Nogmaals, als je de banner plaatst dan krijg je van mij een unieke code. Die code plak je onder de banner als verwijzing en blijft altijd geldig en kan je ook nog wat leuks op leveren.
Begrijp je het niet helemaal, dan bel je me of stuur je me een mail en help ik je er mee.

Mvg Marcel winkf

Ik luister altijd naar .. Hotrodradio, jij ook?...

Geplaatste Afbeelding Geplaatste Afbeelding

#4 Fre

• ID No: 353
    • Groep: Radio Veteraan
    • Facebook:

• Twitter:
    • Land: Country Flag

Geplaatst 22 February 2015 - 04:53 PM

Ik ga de promo even opzoeken en zal contact met je opnemen voor de banner, zodra ik die kan plaatsen.

Groetjes, Fre

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Extra Informatie & Nuttige Links

Site Info